Nyfiken som man är

I den senaste kommentaren jag fick stod det att jag snarare var lik dessa två:

Mary-Louise Parker

 

 

Mia Kirshner

Och det kan jag verkligen leva med.

Men jag funderade och funderade utan att komma på vem det kunde vara som kommenterade. Någon som skriver korrekt, vet att jag använder uttrycket "snyggve", har koll på min min bror och skrev liknelsen som en komplimang.

Avslöja dig?

1 snyggve:

skriven

Goddag frun. Jag tyckte detta här var lite kul och jag överväger därför att inte avslöja min identitet,inga sura miner nu. Jag lovar att fortsätta kommentera. Något som jag hade uppskattat är en liknande bild på dig som den bilden på Mary-Louise Parker.:P Det var allt för mig denna gången, tack för mig.

På återseende ;)

2 SANDRA -EN BRA BLOGG:

skriven

gillade den första bilden mest! =)

Kommentera här: