Nu kan man börja blogga igen!

Hurra! Nu har jag och älskling äntligen skaffat en dator.
Den är helt perfekt med undantag att jag inte riktigt gillar knapparna, men det är en vanesak antar jag.
Annars kan man använda internet och kolla på film. Andra saker gör vi inte, så det är perfekt.

Igår tänkte vi att det hade varit trevligt att hitta på något vi inte brukar göra, så vi gick in till peking och åt kinamat. Dom har fixat så man kan sitta ute även nu på vintern, det var jättemysigt och tjejen som serverade oss var jättegullig och pratglad. Såna människor är najs.
Sen gick vi och kollade på bio.
När vi skulle bestämma film tyckte jag först att den om familjen Morgan, med Hugh Grant och Sarah Jessica Parker verkade vara ett bra filmval, eftersom jag dömt ut det andra alternativet "It's complicated" med bland annat Meryl Streep i huvudrollen, efter att ha sett trailern på tv.
Dock tyckte M att den sistnämnda filmen verkade bäst, så den fick det bli. Riktigt bra! Kan definitivt rekomendera den. Det var bra skådespelare, bra handling och väldigt inspirerande miljöer.

Så idag har vi bara stigit upp, fixat en lapp på arbetsförmedlingen, tagit oss till onoff för att skaffa datorn, gått hem för att installera den, ätit potatisgratäng och kollat på en film.

På återseende mitt herrskap