KOMMENTERA MERA!

Ikväll åkte jag, Ida och Dallo till Petri. På vägen skulle vi stanna på maxi i Bromölla och köpa chips och godis men tog fel avfart och hamnade istället på en sightseeing i byn där vi presenterade eventuella dejter till bilens herrskap. Efter att vi snackat träningsvärk på röven och skrikit till en kille vid kassan som stod och hängde så gick vi ut till den nästan pinsamt felparkerade bilen.

Hemma hos Petri åt vi pannkakor med köttfärs och snackade för hela slanten. Sen intog vi Petris rum där vi gav Idas födelsedagspresent eftersom hon fyllde 20 igår. "Hairspray" och "sex and the city"-filmen. Sen bytte vi julklappar med Dallo som tomte. Jag hade kameran med mig, men tog bara bilder med Dallos systemkamera av någon märklig anledning. Får se om hon kan skicka över dom någon dag.
Jag fick en neccesär, hårspray, duschkräm och en film med hoppande får som man ska se om man har svårt att sova. Haha!

Sen spelade vi spel med charader och visslande av låtar. Jag och Dallo vann!
Innan vi stack hem åt dom kladdkaka och vi snackade ännu mer. Fast Dallo fick ont i magen så hon bara låg i fosterställning i soffan.
Sen traskade vi ut i bilen och snackade hela vägen hem.

På återseende mitt herrskap