She's a liar

Fasen vad jag saknar att göra film.
När vi köpte den här bärbara datorn sa försäljaren att jag har en för gammal videokamera för att det ska fungera att föra över klippen att redigera och spara på datorn eller göra en skiva av.

Och det är kass. Sen har jag inte ens min videokamera med mig eftersom den vägde alldeles för mycket.
När jag packade fick jag med mig en satans massa prylar, men när jag därefter ställde väskan på vågen vägde den fem kilo för mycket än vad som var tillåtet. Därför fick den stanna hemma.

Men så länge man kan få idéer att skriva ner, och planera kommande inspelningar så är det lugnt. Då kan jag vänta med att göra film tills mamma och pappa kommer hit och förhoppningsvis får med sig videokameran.

Fast sen är det ju ändå inte så fruktansvärt lätt att hitta folk som över huvud taget gillar att göra film, och som har samma typer av sjuka planer som mig själv.

Här får ni videon till dansen som jag och Dallo genomförde utanför stadium i Kristianstad förra hösten.

Kommentera här: