Som det kan bli

Som vanligt blir det inte alls som man tänkt sig, trots att jag faktiskt inte alls haft mycket för mig under dagen.

Hade ju flera inlägg jag hade tänkt skriva, men det blir en annan dag, för dagen gick mest bara åt att ta det lugnt. Kolla lite på tv, gå en runda med Micko och M, och på kvällen kom Ida och My hit. Vi satt och snackade på mitt rum ett par timmar innan vi gick ner och vräkte i oss hälften av innehållet i vårt kylskåp. Sen fetade vi oss ännu mer genom att göra chokladbollar efter att vi kollat på asroliga klipp på youtube.
Vi halvsomnade sen till två avsnitt av grotesco, som My faktiskt inte sett (!!!!utropstecken).

Nu sitter jag av någon obegriplig anledning och skriver detta, nästan tre på morgonen.
Jag slänger med det roligaste klippet i världshistorien och går och lägger mig.
På återseende mitt herrskap