Så kan det gå

Ibland skriver jag att jag senare ska uppdatera om speciella saker i bloggen, men lyckas sen glömma bort det totalt.
Jag har bland annat nämnt att jag ska ta bilder på kläderna jag köpte i Malmö och skriva om en blogg som jag rekomenderar för de som har egna åsikter om saker. Tankspridd och oerhört upptagen som jag är, höhö, försvinner detta ibland och jag kommer inte på det förrän jag senare går tillbaka och läser gamla inlägg och tänker "fan, visst ja!".

Nu har jag det iallafall fräscht i minnet igen, och om inget storslaget händer imorgon så kommer jag uppdatera om just detta. (Som ni kanske märkt har jag fått tillbaka orken att blogga.)

Här får ni, som tröst, en bild jag tog när jag satt och kollade på den mest fantastiska och klockrena serien genom tiderna. Nämligen....?

1 slots guld:

skriven

Scrubs! Men unga dam vad är det för bild?haha! Det är kul att du har börjat skriva igen.

Kommentera här: