Khob khun kaa för hjälpen, fröken Torstensson!

Har ni någon gång under er skoltid önskat att ert sommarlov aldrig tog slut? När det blev augusti och dagarna till skolstarten blev färre och färre och ni bara velat radera skola och läxor ur ert liv? Jag är ganska säker på att tanken någon gång slagit er. Jag har tänkt det många gånger. Men nu sitter man här med ett förlängt sommarlov och vet inte vad jag ska göra med all tid.

Den obligatoriska skoltiden är över och jag kan göra precis vad jag känner för.
Och vad känner jag för?
Jo jag vill att det ska hända saker.
Att lägga dagarna på att plugga körkortsteori är skitbra, men så fruktansvärt tråkigt.

Vad borde man göra en dag då man inte har något planerat?

Nu när Johanna lärt mig hur man lägger in ett riktigt youtubeklipp i bloggen så måste jag självklart göra det också. En av de bästa låtarna som finns.

Tyr - Sinklars visa


Lati so what
1 Monkey:

skriven

Hej söt!



jag är en av finalisterna i en veckansblogg tävling :) om du känner för att rösta på mig så länkar jag till din blogg i ett inlägg när hela tävlingen är avslutad som tack!



Du kan rösta här (jag är nr 11):

http://singingash.blogg.se/2009/september/veckans-blogg-2.html



kram på dig :)

2 Linnéa:

skriven

SV: Ja, dom har nog gjort om hotellet en aning. Men visst är det ett fint hotell? älskar turkiet (det är ju billigt oxå!)

allt bra med dig idag?

3 Caroline:

skriven

Jag känner det samma.. Vill ha ett jobb, har sökt några stycken, hoppas nu bara på det bästa!

Usch, det är verkligen jobbigt att vakna upp vissa morgnar och tänka: "Vad ska jag göra idag?".. Det finns verkligen inget att göra!

Kommentera här: