Bara att kämpa på

Jag är fortfarande chockad över hur fort det kan gå att ta sitt körkort.
Efter en dubbellektion på körskolan i förgår så är jag klar med körandet både i stan och på motorvägen.
Igår var jag dessutom på körskolan för att skriva testen på datorn, och blev godkänd på de två första. Det tredje fick jag 49 poäng på. Jag kämpar på!

Vad det gäller Norge känns det som att det går segt framåt. Jag vet inte riktigt vart jag ska börja leta på internet. Igår var jag på arbetsförmedlingen för att höra om dom har någon information. De hade ett par papper att ge mig, men det smartaste jag kunde göra var att antingen gå på ett informationsmöte den 8 oktober eller ringa till en kvinna som jobbar i stan som är expert vad det gäller jobb utomlands.
Jag skickade även ett mail till min morbror igår, men har inte fått något svar än. Samma gäller min brors vän. Inget svar. Jag är nog bara för ivrig egentligen, jag får nog vänta iallafall en vecka innan jag får något svar.

Ska träffa tjejerna ikväll, Dallo och Petri, så jag får väl höra hur det går med deras efterforskningar.

Nu ska jag gå en runda med hunden och ringa tjejerna.
La gån.

Kommentera här: