Tiden går fort när man har roligt

Jag har alltid haft svårt för att kasta saker och jag kan alltid tänka ut en anledning till att spara allt, vare sig det är nyare saker eller grejer som bara legat och skräpat i tio år.
Denna gången sa mamma till mig att jag antingen får städa bland allt jag äger, eller så kastar hon alltihop.
Resultatet blev därför två heldagars städande. Jag har nog varit ute och tömt papperskorgen fem gånger, alla lådor är tömda och det som tog emot mest var att kasta alla militära saker.
Brev, anteckningar, information, samlarsaker, allt. Ut i soptunnan. Utrustningen är nerpackad och redo att återlämnas.

Den tiden är förbi. Fyra år med praktiker, kurser, övningar, skolor, b-styrkor, utbildningar, tävlingar, utmaningar, instruktörsjobb, kunskaper, vänner och en jävla massa skoj!


2006





2007





2008





2009



Nu ska grejerna lämnas på F 17.
Auf wiedersehen!
1 Dallo:

skriven

Varför? Varför ska du som alltid fylls av sådan energi och glädje så fort du får prata om detta ämne sluta? Jag trodde det var detta du ville hålla på med på heltid en gång i framtiden!:)

Kommentera här: