På en torsdag?

Sen blev det onsdag!
Milnergymnasiet blev mitt första ärende, där jag klippte ihop hela filmen som alltså är vårat senaste projekt. Ganska nöjd med resultatet fick jag springa större delen av vägen till söder då jag hade två körlektioner under eftermiddagen. Jo det gick ganska så bra, bara några småfel som vi ska försöka rätta till nästa gång jag kör. Nu är det ju bara tio dagar kvar till uppkörningen och skrivningen! Huga!

Tåget som gick drygt en timme senare mot Bromölla hoppade jag på och åkte hem till Angelicus med hennes mor som befann sig på maxi, tvärs emot tågstationen. Vi snackade alkoholister och jobb i bilen.
Väl hemma i familjen Olssons mysiga boning lagade vi varma mackor som vi dessutom åt. Jag och Petri gav oss dessutom på några parti kortspel och tittade på tv.

En genial idé slog oss därefter.
Varför inte ladda upp vår film på youtube?
Efter två försök lyckades vi faktiskt, och vi höll på att skratta ihjäl oss.
Det blev helt galet många besökare direkt, och efter att förgäves försökt få tag på Dallo för att berätta om denna nyhet gav vi upp och ringde Louis istället. Han skrattade, skrattade lite till och sa att inget skulle vara detsamma efter att sett denna videon. Mitt svar blev mer eller mindre att:
- In kommer Gösta är sjuhundra gånger värre.
Så sant.. Sen ska man ju bara hitta den också.


Vi tittade sen på the Beatles - a hard days night och satt mest och fnittrade hela tiden.
- Sorry we hurt your field mister.

Också somnade vi.
På torsdagmorgonen fick vi däremot tag på Dallo som fick skåda denna film och hon verkade mycket nöjd med tanke på hur mycket hon och hennes mor skrattade!

Efter frukosten gick jag ner till busshållsplatsen och åkte hem där meine bruder und mutter befann sig. Vi åkte och handlade, lagade mat, åt och sen försvann Jak. Mycket man ska hinna med när man bara är hemma i Skåne under knappt en vecka. Även jag försvann, för jag cyklade hem till Stoffe och satt och snackade en massa. Även han fick se vår finfina video, till slut efter att hans dator krånglat och låtit helt brutalt.

Det var najs och han fick även lära sig lite mer thailändska.
TAG!

Kommentera här: