Arbetslös, ingen dans på rosor..


Idag var det egentligen tänkt att jag skulle åka till Stockholm och träffa Louis, men så blev det inte.
Så frågan är nu vad jag ska göra dessa dagar istället. Jag måste säg att jag är sugen på att åka dit iallafall, av helt andra anledningar. Jag älskar Stockholm och resan får jag av mamma eftersom jag klarade körkortet. Men seriöst, hur roligt är det att åka själv? Och vad finns det att göra i hufvudstaden mitt i veckan?
Nej den idén kanske man skulle lägga på hyllan och då är ju frågan vafan man ska hitta på istället.

Några förslag?
1 Mimmi:

skriven

Va trist att sitta hemma istället för att pka till huvudstaden, har du ingen kompis som vill följa med dig? Annars får du väl helt enkelt ta bilen och köra en runda för att återigen glädjas av tanken att du klarade körkortet :) Intressant blogg, skoj att läsa vad du har för dig

Kommentera här: