Norge, here we come

Imorgon sticker jag till Norge!
Kommer åka till Fredrikstad med mormor och vara där till på söndag.
På söndag åker jag till Oslo och bor där själv i tre nätter för att kolla läget och söka jobb, söka jobb och.. söka jobb.
Alltså jag har kollat på en karta idag, fattar ni hur jäkla stort Oslo är? Sen vet jag inte om jag borde söka jobb i Drammen också. Vad mycket det blev nu.
Gratis guide som har koll på hela Oslo, ja tack!

Haha fatta roligt det hade varit om jag hade tagit sprutan i höger arm. Tänk om jag skulle skaka hand med någon, det hade ju sett ganska missbildat ut eftersom jag inte kunnat lyfta den armen. Det är ju förvisso ganska kul nu med. Tänk om en släkting kramar mig och nuddar armen, då kommer jag skrika rakt ut.
Ännu bättre! När jag bor på vandrarhemmet i Oslo så får jag kanske be någon jag delar rum med att klä på och av mig. Det hade varit så fruktansvärt roligt. Eller så får jag helt enkelt skita i att byta kläder. Spelar väl ingen roll hur man luktar när man söker jobb.

Fan vad jag ångrar att jag tog sprutan, åtminstone nu när jag faktiskt måste göra ett bra intryck.
Nåja. Mycket ska man vara med om.
PÅ ÅTERSEENDE MITT HERRSKAP
1 Johanna:

skriven

2 Johanna:

skriven

Jahaja, här skickas det kommentarer hejvilt.



Haha. Du är så kul.

Lycka till! :)

3 Caroline:

skriven

Ha det så bra och lycka till min vän!

Va rädd om dig.

Kommentera här: