I brist på annat

Satfläsk vad jag är trött idag.
Det känns som att jag inte har sovit på ett halvår trots att jag faktiskt sov heeela natten och lite till.

Nu kan jag även lägga till några saker på listan över märkliga saker jag gör när jag sover förutom:
- ninjasparkar
- handen i ansiktet
- sno allt i sängen och lägga i ett hörn som en ekorre

Jo, för nu gör jag även detta:
- hoppar till och skrämmer ihjäl folk
- har spasmiska ryck i benen
- piper

Känner ni till fler av mina intressanta sovvanor så fyll på listan.

Jävlar vad jag är sugen på att åka snowboard! Kanske inte i det här skicket, men bara allmänt. Haha sova på snowboard hade nog varit ungefär lika smidigt som under vinterkursen när vi på skidor kom ut på en fet plogad backe och boxer-Robert skrikande flyger förbi snett över backen och rakt ut i skogen.

Haha nu skulle jag gå och leta upp någon bra bild från vinterkursen och upptäckte att jag inte hade så många militära bilder på mig själv. Så jag gick på jakt i HELA försvarsmaktens arkiv på min dator. Och sant. Det var inte många på bara mig, men en jävla massa där jag står och fifflar med något. Jag dör!!!!
(Det är antagligen bara jag som är väldigt lättroad.)




Hejdåhejdå

Kommentera här: