My mama said

Ännu en ledig dag imorgon där jag får börja tampas med den jäkla svenskauppgiften. Och funderar på att göra samma sak som förra gången jag övningskörde, att hoppa av någonstans och sen gå därifrån. Eller ännu bättre. Hoppa av tillsammans med cykeln, springa en runda och sen cykla hem, och det spelar ingen roll om det blir några mils cyklande, för det är bara härligt. Hoppas vädret blir bra, för mamma dödade en spindel innan på order från mig för jag fick en hjärtattack och skrek. Och det sägs ju att det blir dåligt väder dagen efter att man dödat en spindel.

En annan sak som jag funderat på är att börja på aerobics. Mamma har sagt upp medlemskapet på nautilus och nånting vill jag hålla på med, och gymmandet var jag faktiskt lite trött på, bara samma sak om och om igen, vecka efter vecka. Visst fanns det pass att gå på, men jag gillar nog aerobics bättre. Mer rörelse, och vad jag kommer ihåg från när jag själv gick på det tillsammans med Frits och Louise om jag inte minns helt fel, (där jag och Frits förövrigt nästan fick igång en skiva där dom sjöng "shut up and sleep with me", tolv år gamla) så var det ganska så roligt. Och svettigt. Får se om man kanske kan jaga med Ida någon gång eftersom vi aldrig kom iväg och började träna kampsport.
(Haha gubben i grått linne på bilden.)

Åh, jag är alldeles förälskad i låtarna i föregående inlägg. Önskade jag visste hur man gör för att få in videorna på bloggen och inte bara en länk till youtube, hade varit något smidigare. I vilket fall som helst. Den där Isak Strand vet sannerligen hur man piggar upp folk.

Nattinatt

Kommentera här: