Hur blir man av med låtar som satt sig på hjärnan?

Idag var det riktigt segt att jobba eftersom jag bara ville hem och påbörja det där klädesplagget som jag snackade om. Och vid tretiden slutade jag och kastade mig över tygerna så fort jag kom innanför dörren, och vid niotiden var jag klar. Men den var jäkligt mycket krångligare att göra än jag trott från början, för tyget var ganska tunnt och knapparna som man fäster hängslena i skulle hålla på och förstöra, men det blev ganska bra till slut tycker jag.
Oder was sagen sie?

Nu orkar jag inte skriva så mycket, för jag har haft ont i huvudet hela dagen och borde nog sova lite mer än fyra timmar per natt. Dessutom har jag nyst en massa idag, hoppas inte jag blir förkyld nu när man snart ska till liseberg!

Och den där mystiske Isak Strand, han borde fanimej få ett skivkontrakt!

Ja okej då, jag kan väl slänga med en bild på Micko också som jag tog igår.



På återseende flickor och pojkar
1 Louis:

skriven

I'm likin' it!



Plagget var också fint;)

2 Johanna:

skriven

Ich like it! (humpf, hur var det med tyskan egentligen?)

Kommentera här: