Satfläsk

Herrejistanes vad mycket jag har att göra med projektarbetet!
Två intervjuer, fem artiklar, massa frågor ska skrivas, några saker till, sen ska tidningen tryckas och sen ska man skriva slutrapporten. Jag har tre veckor på mig. HJÄLP!
Nåja, det jag ska skriva om tycker jag ju är roligt, så det kan ju inte bli så farligt. Nackdelen är ju att projektarbetet inte är det enda som tar min tid, har ju ett tiotal andra kurser med. Suck...

Kan ju trösta mig med att jag hörde årets bästa låt på radio igår, den var så bra att jag satt som paralyserad under större delen av låten, helt sjukt utropstecken. Tror ni mig inte? Lyssna själva. Hög volym bitte.
http://www.youtube.com/watch?v=0I1geB7U5VI

Och idag på etiken så kom läraren Jessika som är mammaledig med sin lille bebis som var det sötaste jag nånsin sett. Halva klassen satt då i klassrummet i en ring och den lille plutten blev överlämnad till läraren Christel. Efter en stund säger hon:
- Ska Jenny hålla dig lite?
Och jag satt bredvid och tänkte typ "va? hålla en bebis?!"
Men det var det mysigaste, fast jag har aldrig hållt i en sån liten unge innan, han var bara fem veckor gammal, så jag vågade knappt ta i honom för jag trodde han skulle gå sönder. Man bara smälte när man såg på honom. Sen luktade jag bebis efteråt. MYS!

Imorgon ska inspelningen av In kommer Gösta fortsätta, det går åt rätt håll! Hoho.
På återseende mitt herrskap.
1 Johanna:

skriven

haha, nu dröjer det inte längre förrän du själv har en liten plutt ;)

2 Dallo:

skriven

Idag gäller det ja:) Vem vet det kanske kommer med en liten plutt i filmen haha:D

3 sara:

skriven

God morgon :)

Kommentera här: