Jag säger som Johnny Cash: "Hello, I'm Johnny Cash."

Yay, vad glad man blir när man ser att man fått nya kommentarer!

Ja nu var det helg igen, vad ska man hitta på? Jo det ska jag berätta. Från början.
I måndags satt jag, Dallo och några andra från klassen i matsalen och snackade om körkort med tanke på att Dallo ska köra halkan snart. Därav kom vi även in på vilka låtar som hon ville skulle spelas ifall hon körde av vägen och dog. Snart satt alla och funderade på vilka låtar som skulle passa på ens egna begravning. Som ett skämt kom låten "In kommer Gösta" med "Philemon Arthur and the dung" upp, och snart var ju både jag och Dallo insnöade och kom bara på sjukare och sjukare grejer som kunde hända i kyrkan medans ovanstående låt spelades upp. Och plötsligt kommer den geniala idén fram, varför gör vi inte en film?!
Jag går inte in i detalj på filmens handling, men jag lovar, den kommer bli sjukt klockren och tagning ett utspelas antingen imorgon eller på söndag. Lyssnade precis på låten och kom på en massa bra idéer, haha det kommer bli sjukt. Men det är ju så kul att spela in filmer!!!
Här får ni låten bara för det. Enjoy.

Sen kan man väl nämna att försvarsutbildarna började igår igen och vi gjort absolut ingenting vettigt. Efter tjugofem minuters fys med fänriken, ja vad gjorde vi sen? Hade övningar med stålis där vi skulle stå två och två och bara titta varandra i ögonen, och den som skrattade fick göra fem armhävningar. Jag stod mitt emot Jonsson, han räckte ut tungan hela tiden så jag börja asgarva, sen börja han också skratta för att jag skrattade. Vi två fick göra femhundra armhävningar kändes det som. Helt plötsligt säger Isak ännu mindre något helt meningslöst ord och alla börjar skratta, utom typ... Jönsi? Sen ställde Stålis en massa frågor om vapen och grejer som bara Jönsi och Alm kunde. Därefter gick vi ut och fickparkerade, under marsch. Var väl ungefär så kvällen såg ut. Också kom det dit några nya, hähä.

Och den här dagen, vad finns det att säg om den?
Dallo och jag har på fullaste allvar diskuterat spioneri.
Jonas samt Ida skrämde ihjäl Dallo.
Mycket fastnande, med Dallo som undsättning.
En lärare födde nästan barn i grupprummet.
Jag, Frida, Dallo, Johanna och Caroline följde med spänning två ungdomar som cyklade runt på isen utanför blekedamm, med hopp om att isen inte skulle hålla och att någon av dom skulle trilla i.
TRÄNINGSVÄRK! Även kallat dagens i-landsproblem.
Planerande av "in kommer Gösta" filmen.

Nej om man skulle ta och avlägsna sig från datorn.
Ha en trevlig kväll och på återseende mitt herrskap.
1 Dallo:

skriven

Filmen kommer bli helt underbart bra:) Vi behöver bara lite folk till men allt går om man vill!

Kommentera här: