Herr fjortismin i rampljuset

Tänke bara skriva några ord innan jag går och lägger mig.
Filmen jag hyrde innan idag, eller igår blir det, med Owen Wilson.. Tjaa.. den var väl sådär.
Alltså, det är något med Owen Wilson som gör att jag fullkomligt älskar filmerna han är med i, spelar absolut ingen roll vad för typ av karaktär han spelar, det är alltid sjukt bra. Också kan man ju inte slita blicken från hans fjortismin. Nej, anledningen till att det här inte var någon favorit var helt enkelt för att de tre mobbade killarna i filmen var för unga. Det gjorde alltihop lite mesigt och tråkigt.
För att du ska förstå någonting av vad jag pratar om kan jag ju berätta om vad den handlade om. Det är två killar som böjar highschool och är så mesiga och är dessutom kaxiga mot skolans mobbare att de själva blir utsatta, vilket fortsätter. Och fortsätter. Till slut orkar dom inte mer och anställer en bodyguard, Owen Wilson som spelade en föredetta soldat, Bob Tyler, aka Drillbit Taylor, som egentligen bara är en uteliggare med egenuppfunna självförsvarstekniker, som av misstag dessutom blir anställd som vikarie på killarnas skola. Sen går det ju som det går.
Själva handlingen var ju bra, men som sagt, det var killarnas ålder som förstörde allt. Lät ju som att alla var i målbrottet, mogna som sjuåringar och 1,60 långa, till skillnad från mobbarna som såg ut att vara i tjugoårsåldern, men gick på samma skola.
Nåja, här har ni några snyggvebilder att kolla på.
Drillbit Taylor, behind enemy lines, shanghai noon, meet the parents, wedding crashers, shanghai noon (eller knights.)
obs. notera hans min i bilden längst ner till höger.





Godafton och på återseende mitt herrskap.
1 Dallo:

skriven

Filmen låter sevärd men störigt när åldrarna inte stämmer! Du, IDAG GÄLLER DET:D In kommer Gösta here we come:D

Kommentera här: