You have got to be kidding me?!

HAHA DET VAR DET VÄRSTA!
Fick precis reda på en sak som fick mig att sitta och glo med öppen mun i säkert en halv minut. Helt klart att nämna mellan fyra ögon, därför skriver jag det kanske i nästa inlägg istället, när jag berättat det för hela gänget som ska ut ikväll.
Jag vet, jag är sån, tycker inte alls om att berätta saker utan att se folks reaktion.
Det var precis likadant som när jag fick reda på att vår knäppa religionslärarkandidat var en kille som jag lekte hemma hos när jag var liten, brukade vara på deras gård och leka med gätter tillsammans med honom. Och efter några månader nu i trean, då han både hunnit lära oss om judendom, göra en helkonstig uppgift och underkänt dom flesta och därefter slutat fick man reda på att han bodde granne med min mormors syster när han var yngre. Ja.. världen är allt bra liten.

Anyway. Såg en kommentar från förra inlägget, där en okänd person frågade när filmen blir klar. Och det vet jag tyvärr inte. Denna helgen var det planerat, men det var innan Dallo och jag insåg att vi har en hel del skolarbete att göra. Vi tänkte skjuta upp det till nästa helg, men nu kom jag på att jag åker på vinterkurs då, och veckan efter.. tja.. vi får väl se.
Jag tycker iallafall det ska bli riktigt roligt att göra klart den och den stora prämiären kommer inträffa förr eller senare, I promise!

Och ja nu är det helg, om du nu har missat det. Ikväll ska man dessutom ut med tjejerna. Vet inte riktigt vilka, men Dallo, Angelicus och Johanna är jag säker på ska med iallafall.
Börjar få lite panik här. Har fastnat med tummen i locket till lypsylen och jag får seriöst inte av den..
Det hade ju sett ut om man hade kommit till grand med ett långt blått lock på högra tummen.. Hjälp?

Igår var det teambuildning med FBU dessutom, och det var det roligaste där på länge. Vi skulle ut och marschera. Jag, Jönsi, Isak, Alm, Erland och Jonsson. Också den yngre versionen fu Persson. Under marschen var det olika stationer som sgt Nilsson och instruktör Bigge höll i. Typ stå i en cirkel med axlarna mot varandra, blunda, sträcka fram händerna och ta tag i någon annans. När alla höll i någons hand skulle man på något vänster ta sig ut till en cirkel. Sen fick vi putta igång deras bil haha. Och ta sig typ 20 meter, sex pers på fyra ben och två händer och en massa annat sjukt.
Sen när vi var på soldathemmet igen skulle vi ta oss genom något runt på så kort tid som möjligt. 6,62 blev bästa tiden tror jag, det är najs. Sen skulle alla ta sig över en "mur" som var ett snöre, typ 1,50 högt med hjälp av en... pinne? Och varandra. Haha Jönsi på slutet var ju bara för smidig. Men han kom över. Och pinnen var bara måttligt vandaliserad.

Nej om man skulle ta och städa rummet innan det goda folket kommer hit..
Godafton och på återseende mitt herrskap.
1 Johanna:

skriven

Det är väl typiskt dig att fastna i allting! ;)

2 Dallo:

skriven

Tur att du kom loss, det hade sett ut annars va?:D

Kommentera här: