What the...?

Det konstigaste som hänt på länge hände idag.
Jag hade precis kommit hem från skolan när det ringde på dörren. Och det var några av pojkarna som bor längre ner på gatan, och med sig hade dom Micko som tydligen rymt från pappa när de var ute och gick. Jag lyfter in Micko och skäller på att han stuckit bara sådär, och vad tror du Micko gör? Jo, efter att ha morrat och visat tänderna hoppar han upp och biter mig i handen. Blev snygga gropar i handen och repor i naglen, vilka gör förbannat ont. Chockad så man bara stod och gapade blev man, och var tvungen att ha handskar för att röra honom, då han fortfarande gick till attack och bet mig några gånger. Jag vågar för tusan inte röra hundskrället mer, så länge jag vill ha kvar händerna..



Jag kan trösta mig med att skolan åtminstone var halvkul idag. Första halvan. Där var två 20-åriga amerikaner med på engelskan som berättade om sig själva och som vi fick ställa vilka frågor som helst till. Det första vi gjorde var en övning som de brukade göra i USA, ungefär som våra brandövningar, med tanke på att de har desto fler jordbävningar än vi i Sverige. Så när killarna skrek "EARTHQUAKE" skulle alla kasta sig under bänkarna och hålla fast i stolbenen.

Och ja jäklar vad jag vill åka till staterna nu alltså, ännu mer än tidigare. Tur att det är utbildningsmässa på torsdag, det kommer bli sjukt najs!



Och ja, snowboardresan skriver jag om ikväll.
På återseende mitt herrskap
1 Caroline:

skriven

Huh, vilken dum hund :| Ska jag komma och blåsa på den lilla handen?

Kommentera här: