Den dagen kommer

Vad jag känner att jag skulle behöva en bärbar dator att kunna ta under armen och använda vart jag än är. När man bara har en stationär här hemma och befinner sig här ungefär sammanlagt en halvtimme var fjärde dag så blir det inte mycket tid till att skriva, även fast jag verkligen skulle vilja.


Dom senaste dagarna har spenderats hemma hos Mathias, och nu är jag hemma för att vi får gäster om ungefär en kvart. Trillingarna med familj. Senare ikväll ska jag ut med Petri, Dallo, Frida och kanske Ida och Johanna. Får se om vi kommer in på några ställen eftersom det är lördag. Vi får väl prova taktiken att flörta lite med vakterna om dom är knepiga idag. Men det är ju ändå lussevaka ikväll så helt omöjligt kan det inte vara.


Så jag vet att jag har flera saker att skriva om, men just nu dåligt med tid. Jag lovar att uppdateringar om Göteborg kommer så småningom. Bara längtar efter att ladda upp bilderna från vårat ståhej.

Jag älskar kommentarer, så har ni något trevligt att berätta så go ahead.
Vad händer på nyår?
På återseende mitt herrskap

Kommentera här: