Tillbaka i verkligheten

Ja. Nu har jag kommit hem efter att ha jobbat på de två sommarskolorna i Stockholm.
Det har varit helt sjukt roligt, trots allt vatten och alla båtar, och jag har lärt mig massor, framför allt om mig själv. Sen har jag jobbat med helt underbara människor och haft "aspiranter" som tja.. varit som vanliga 15-åringar I guess.
Men nu är man back in reality i Kristianstad. Arbets- och rastlös, med en stark vilja. Jag vill inte stanna kvar i Skåne. Egentligen skulle jag kunna ta vilket jobb som helst, så länge det betyder att jag kan dra norrut. Träffa nya människor, göra nya saker, inte gå i samma mönster dag in och dag ut.

Jag kan dessutom informera er om att jag inte kommer skriva något om Stockholm. Dels känns det för opersonligt och dels skulle det seriöst bli ett livsverk. Fyrtiofyra dagar i ett blogginlägg hade blivit en bok. Jag berättar gärna in real life.

Nu ska jag övningsköra med mor min och sen grilla i Yngsjö med  Dallo och Petri ikväll.
På återseende mitt herrskap

Kommentera här: