Söndagsparty

Jag är lite osäker på det här nya programmet med Filip och Fredrik där som sänder live från New York. Det är inte riktigt samma kvalitet som in the good old days, hundra höjdare, boston tea party, you name it. Dom var vassare då, nu verkar dom lite osäkra och har tappat förmågan för att vara sådär otroligt snabbtänkta som var deras grej, tillsammans med att dom kom på dom mest otänkbara saker att säga eller göra i programmen. Visst kan dom fortfarande leverera bra tv, jag menar, vilka om inte Filip och Fredrik skulle komma på att brottas iförda rosa babykläder eller bjuda Marilyn Manson på alladinchoklad? Saken är ju bara den att jag inte kommer ihåg vad dom snackade om, för mig framstod nästan Jonas Gardell som programledaren på slutet. I det här fallet kan man ju inte ens skylla på nervositet, vilket i vanliga människors fall hade kunnat vara en orsak till ett dåligt första avsnitt, men inte kan man ursäkta dessa två killar som vanligtvis säger precis vad som helst till vem som helst, kända eller okända, framför tv-kameror.

Men tro mig, jag kommer inte missa dom andra sju avsnitten på grund av detta. Killarna har kanske vant sig vid att vara live på tv och snacka med amerikanska och svenska kändisar tills nästa vecka. I hope.
1 Louis:

skriven

Meh, det var ganska tråkigt faktiskt, jag slog av efter tre minuter med Manson...

De gör sig verkligen bättre med förplanerade events som inte är live!

Kommentera här: