Vårlista

Vad är det bästa med våren?
Allt. Det betyder att hösten och våren och kylan och snön är på väg bort och att allt det fantastiska med Sverige är på ingång. Älskar de där första riktigt varma dagarna.


Vad har du för vårplaner?
Ska hänga med en massa goa människor typ Adrian på fest i Norrköping, pilbågsskjutande med Sessan och Linus, utflykt till småland med Sam och Sessan och loppis med Erik och Adrian. Sen kommer Evan så vi tänkte dra söderut på roadtrip.


Vad kommer du fota i vår?
Ska försöka få till några photoshoots med olika snygga och konstiga teman.


Vad har du på dig på våren?
Strumpbyxor, allt med hög midja, mycket färg, kängor, söta klänningar.
 
Vad gjorde du vid den här tidpunkten för ett år sedan?
Hängde med Evan i Reno, hade känt honom i drygt en månad.
 
Vad händer i ditt liv just nu?
Håller på att starta eget, planerar framtiden.

Vad tittar du på?
Kollade precis klart på sista säsongen av glee, sorgligt men sant. Program med Filip och Fredrik. Dokumentärer. Call the midwife.

 

Vad lyssnar du på?
Shit, har inte lyssnat på musik på evigheter. Har blivit radio sen jag kom hem men gillar Sias senaste. Annars det gamla vanliga, black metal och 90-talsboybands.


Vad läser du?
"Tårtgeneralen" av ovan nämnda Hammar och Wikingsson. Ska ge mig på Jonas Jonassons "analfabeten som kunde räkna" men har inte så höga förväntningar då jag tvivlar på att något ska slå min all time favorit hundraåringen. Läser ayurveda-boken, blodtypsboken, "vuxna med adhd" och tidningen "svenska öden".

Vad gjorde du på Valborg?
Var i Helsingborg med mamma och kollade på Grotescos fantastiska revy.


Mina tre bästa vårtips till mig själv:
Ta så många promenader som möjligt, använd alla fantastiska rapsblommor till fotosessions när de slår ut och dra med folk ut i naturen och grilla, typ det mysigaste som finns.

Kommentera här: