Lära av erfarenheter

Passande nog läste jag nyligen en bok om mänskliga energier och hur man aldrig kan fråga sig till svar om det som bara erfarenheter i livet kan lära en. För de senaste två veckorna gav mig just den formen av insikter. Jag har lärt mig massor om mig själv, mina gränser, hur jag är som ledare, hur stresstålig jag är och hur det känns att växa tillsammans med en annan person genom situationer och känna tio olika känslor om varandra.
 
Det må låta rörigt men resultatet av allt blev sen fyra dagar jag aldrig skulle vilja byta bort. För- och nackdelar med att vara högkänslig. Evan är på väg tillbaka till USA och jag försöker landa i hela situationen, i alla känslor. Jag är både glad, ledsen, trött och förväntansfull, allt om vartannat. Har ett otroligt återhämtningsbehov för tillfället men det går åt rätt håll. Återkommer med historier när mina batterier laddats lite.
 
 

Kommentera här: