Egenföretagare

Jag måste bara gå in och skriva ett inlägg mellan varven. Det är så jäkla roligt att vara egenföretagare. Kommer ihåg att jag var i samma tankebanor efter Österrike men fastnade halvvägs in då planen havererade. Jag minns att jag bloggade i princip samma sak. Det var fredagkväll och jag ville sitta inne och planera ekonomi och titta på kunskapskanalen..
 
Är vaken längre om kvällarna och är uppe i nåt planeringsrus och hur många saker jag än gör så dyker det hela tiden upp nytt. Och får jag nog av en arbetsuppgift är det bara att gå över till en annan del, eller att planera inför helgens loppis, eller tvätta, eller gå en runda och prata med Adrian, eller skriva en debattartikel.
 
En timme till sen förbjuder jag mig mer arbete idag. Sen får det bli en tur ut i solen med satyricon i hörlurarna.
 
 
1 Matilda Berlin:

skriven

Så fantastiskt det låter! Jag är verkligen jättesugen på att bli egenföretagare jag med, men jag har ingen aning om vad jag skulle vilja göra. Haha, lite utav ett dödsläge ;)

Kommentera här: