Sommarplaner

Jag älskar våren. Vädret var fantastiskt när jag var hemma över julen, på sitt sätt, med snöfall och kyla. Det var mysigt att ta långa promenader mitt i natten med musik i öronen och termobyxor på. Men att komma hit och slippa de småfrusna vårvinter-månaderna var fantastiskt. Det börjar snudda vid sommarvärme och det får en så full av energi. Det kommer bara bli varmare den kommande månaden, och när jag väl är hemma igen är det nästan maj. Och därefter kommer en lång sommar full av roliga och spännande saker. När hela Sverige vaknar till liv, det händer saker i alla städer, det kommer turister, folk åker och campar, det är festivaler och konserter och väder att göra precis vad som helst.
 
Är så sjukt taggad på flera saker så jag tänkte att jag gör en lista liknande den för någon månad sen men med årets planer istället:
 
  • Kolla på årets föreställning på Fredriksdalsteatern
  • Gå på så många loppisar jag bara kan hitta
  • Gå på Grotescos föreställning
  • Åka upp till norra Sverige/Norge för naturen, städerna och typ gamla ruiner och slott
  • Medeltidsveckan på Gotland
  • Mina tre projekt som avslöjas förr eller senare
  • Bli tillfällig roomie med en kompis från förra årets wacken
  • Fotosessions nu när jag har stativ och kamerautlösare
  • Två eller tre roliga resor som också avslöjas inom kort
 
Har säkert glömt en del, får uppdatera senare isåfall.
Vad har ni för sommarplaner?
 
 

Kommentera här: