Drömtydning

Vaknade nyss och kom ihåg stora delar av vad jag drömde inatt. 
 
Körde på något sätt två bilar till nån stad och fick ställa båda i ett parkeringshus. Rusade bort till en kompis och bad honom hjälpa mig köra en av bilarna till en gratisparkering men när vi kom till p-huset hade jag fått böter på 20 000 kronor för att jag var fem minuter sen.
 
Åkte sen till Oslo och satt i en lägenhet med en annan kompis. Jag hade åkt dit för att bosätta mig igen men nu hade jag p-boten att betala, hade ingen lägenhet och inget jobb och visste inte om det var värt att satsa.
 
Sista drömmen handlade om att jag missade något.
 
Gick in på drömlexikon: "Komma för sent – inte hinna med. Stressdröm: jäkt, känsla av att livet går ifrån dig medan du förbereder, sköter plikter, hjälper andra, krav – ska bara först …."
 
Tror vid det här laget att jag borde gå till biblioteket och låna en bok om stresshantering. Några tips?
 
 

Kommentera här: