Merch och hufvudstaden

Om det är något jag inte vill just nu så är det att åka hem. Jobbade på coldplay på friends arena igår och idag på Rihanna vid globen. Så sjukt sköna människor. Parkerade och sov i närheten av båda så man bara kunde vakna och dra på jobb.

Igår jobbade jag i drygt tolv timmar och idag ungefär elva. Och tiden sprang seriöst förbi. Igår var det försäljning i åtta timmar utan paus och när bandet spelade började matchen Island - Frankrike och då var det bara att hänga med de jag jobbade med. En från festivalbussen och en gammal klasskompis från gymnasiet gick förbi och köpte merch, väldigt oväntat!

Idag hamnade jag i det lugnaste tältet men med två kul typer så passet gick jättefort. Det här jobbet passar mig alldeles utmärkt. Tretton saker att hålla i huvudet, multitasking, allt ska gå jättefort, matte, vara social med folk, få gratis veganmat och lära känna människor man hänger och har kul med en hel dag.

Det här är som sagt den mest annorlunda stockholmsvisiten jag någonsin gjort och jag vill inte att den ska ta slut men å andra sidan väntar en hel sommar med festivaler.

Kommentera här: