Magiska älskade stad

Önskar jag hade datorn med mig så jag kunde uppdatera mer. Det här är nog den mest annorlunda Stockholmsvisiten någonsin men jag njuter av varenda sekund. Bor i bilen och gör lite vad jag vill under dagarna.

Det krävdes bara ett par timmar här innan tankarna byttes och jag fick en massa ny energi. Har varit i gamla stan, på loppis i Bromma, på två medeltidsbarer och en black metal-spelning och timlånga promenader kors och tvärs. Hamnade även mitt i triathlonet som pågick idag.

Var inne i gamla stans skivaffär idag och fick tips på black metal-band jag kan tänkas gilla och har nu utforskat dessa på spotify.

Imorgon och på måndag blir det jobb, sen drar jag söderut igen. Det gör inte så mycket att Karlstad regnade bort, den här Stockholmsresan var värd allt. Det finns ingen så magisk plats i världen som den här.

Kommentera här: