Bloppis

Tänkte göra mig av med det sista jag rensat ut från garderoben så vi kör en bloppis på det.
 
Blå sommarklänning med rosa blommor, stl 34, 100 kronor
 
 Grå klänning i 60-talsstil från H&M (utan skärp), stl 36, 70 kronor
 
 
Svart tyllkjol i flera lager med prickar, stl M-L, 40 kronor
 
 
Lila byxor med hög midja från Vero Moda, stl XS-S, 50 kronor
 
 Rutiga byxor köpta på "it's a wrap" i Los Angeles, stl 34-36, 40 kronor
 
 
Rutig skjorta i storlek XL jag använt som oversize, snyggare öppen, 30 kronor
 
 Svart elastisk topp med detaljer i guld. Har haft inlägg vid brösten jag tog ut då de passade en typ 80D så det syns på insidan men inte när man har den på sig, 40 kronor
 
 
Vinröda leggings/byxor i stl XS som blir snyggare att vika upp lite om man är över 160 cm, 40 kronor
 
 
Oanvänd within temptation-hoodie jag fick i merchen på getaway, stl XL, 60 kronor
 
 
Dags att ta farväl till min gamla godbit då jag behöver en väst i storlek S istället för den här som är i storlek M. Jag hade en ryggtavla fastsydd på baksidan men man gör som man vill om man behåller den nuvarande eller drar till med något av eget intresse att sy på. Från Carlings och i nyskick men det är jag som satt fast nitarna på framsidan för egen hand, 120 kronor

Kommentera här: