Promenad i öken

Hasade mig ut till slut. Med magkramper i solsken. Den blev vår här redan innan jag kom tillbaka till Reno, kunde knappt ha koftan på mig. Upptäckte att hela bostadsområdet är omringat av golfbanor som idag var ockuperat av fyra stirrande killar i min ålder. Kan ha varit i väntan på att jag skulle passera en eventuell spelplan, mina kunskaper om golfbanors är vaga. De körde och parkerade bredvid mig cirka fyra gånger innan de försvann. Jag upptäckte svårigheten i att ta intressanta bilder när allt går i samma färgskala. Torra bollar, grus, berg och staden i bakgrunden blev inte så coolt som jag föreställt mig men här har ni några så ni kan se lite av miljön utanför stan. Ska dra med Evan och hajka i bergen nån helg, är inte rädd för skallerormar längre nu när jag har drygt två decimeter höga kängor. Ikväll när bandet repat färdigt drar vi söderut till Bishop och har två dagar att ta oss upp till Reno igen längs småvägarna.
 
 
 
 
 
 
 
1 Sarah:

skriven

Härligt när de e fint väder :)

Kommentera här: