På gränsen till förkyld

Har fightats mot en förkylning i säkert en månad men får nog kasta in handduken och medge att jag är besegrad. Konstigaste förkylningen dock, bara ont i halsen och hosta med feber, inte det minsta täppt i näsan. Har feberfrossat under tre tjocka täcken, i ett varmt bad och ute i solen, allt för att hjälpa kroppen fightas mot alla virus. Och glädjen när man inser att netflix har släppt en ny säsong av Brooklyn nine-nine, kan Andy Samberg vara den roligaste människan någonsin?
 
Men igår tog jag en behövlig paus och cyklade ut på ett gammalt militärområde och satte mig vid ett träd i solen och tittade på naturen, med gamla 90-talslåtar i öronen. Blondinbella bloggade nyligen om en challenge att skriva ner hundra mål och drömmar man har för framtiden så jag började skriva ner mina, kom bara till trettiofyra men ska fortsätta spåna vid tillfälle. Älskar såna listor, man inser att där alltid finns så mycket saker man vill göra. 
 
 

Kommentera här: