Och kanske en tidning

Det blev ytterligare en tur bort till festivalen igår. Masserade och masserade tills det blev kallt och hade då hunnit få nittiosju förfrågningar om happy endings. En man var så full att han snubblade över en stol och seriöst ramlade i slowmotion så han stod rakt upp och ner, fantastiskt roligt. Masserade även en man i drakdräkt och en plastmästare som brutit sig in i sin egen husvagn. 
 
Har sovit rätt dåligt de senaste nätterna på grund av förkylningen och detta har gjort att jag haft en ny dröm varenda gång jag somnat om. Vad jag drömde endast igår natt:
 
Skulle åka buss men var på cykeltur så jag skulle gena genom ett industriområde där alla hade matchande kläder med hatt och gick på led och kastade paket till personen bakom. Viktigt var att jag kom fram till stationen fem minuter innan avfärd så jag skulle hinna dela ut fika.
 
Var sen i USA och stod i en korridor med en massa trappor men var stressad över att parkeringstiden höll på att gå ut så jag och några tjejer gick ut flera gånger och la på mer pengar.
 
Jag åkte till en liten ö utanför Grönland och gick till en bar med två tjejer som visade en karta över ön. 
 
Jag åkte tåg till en utbildning där jag skulle va nån typ av instruktör och mötte en massa människor som skulle va i min grupp. Vi kom fram till en massa bryggor över vatten som man skulle korsa snett över hörnen med hjälp av varandra som en whip från filmen "whip it". En av dom kunde göra en massa fågelljud och en annan hade en tävling på gång som vi fick reda på i den stora sovsalen.
 
Vi hade sen åkt från kursen för att va med i tävlingen och jag stod på walmart och testade en massa röda tiokronors-tröjor från en klädhängare.
 
Vi blev så hängivna tävlingen att jag och en av tjejerna hyrde en vindsvåning med en massa gamla möbler och inredde med kattleksaker. Men vi blev vräkta och tvingades städa så jag släppte ut en fluga genom det lilla fönstret vid köket.
 
Och idag färjade jag håret turkost.
 
 
1 Hanna Karlsson:

skriven

Oj, det var inte lite drömmar du drömt.

Kommentera här: