Mycket på en gång

I förrgår fick jag för mig att cykla en runda så jag stack ut på ett gammalt militärfält och fotade. 
 
Igår stack jag till Malmö och gick i en massa second hand-butiker. Hittade tre drömplagg och var supernöjd. På vägen tillbaka gick jag genom hela stan då det är Malmöfestivalen och därefter åkte jag till Hjärup och kollade in deras medeltidsinspirerade by. 
 
Idag har jag spenderat varenda minut åt att städa, sortera ut grejer att sälja, ta foto på allt, lägga upp på tradera och i en facebook-grupp, planera en massa grejer, tvätta, gå med hunden, laga mat, och ändå har jag en miljarrrd saker kvar. 
 
Imorgon sticker jag iväg på äventyr och återvänder på söndag. Men underhåller med tidsinställda inlägg tills dess. 
 
Och just det, har börjat följa gilmore girls.
 
En av sakerna jag säljer, klicka på bilden för att komma till min traderasida

Kommentera här: