Roadtrip Norden

När Evan var här på besök under tre veckor hann vi med att både vara på torpet och åka på roadtrip i två veckor. Kalmar, Öland, Gotland där bilen dog och vi fastnade två dagar för länge, Stockholm, Oslo och Göteborg. Hann se så mycket natur, upptäcka några av Sveriges och Norges största städer, så många picknickar och promenader och nätter sovandes i bilen på de märkligaste platser. Loppisar, raukar, ghost tours, glass, skivaffärer och häng med Samir i Oslo och bror i Göteborg. Sjöar och nöjesfält och mysiga sommarkvällar. Då kameran dog mitt i resan är det dock bara hälften av platserna som kom med.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
1 Miaannorlunda:

skriven

Hej! Jag heter Mia och är en 44-årig två barns mamma och fru. Vi bor på landet på en gård. Min blogg handlar om familjen, ridning, våra hundar, promenader, hästar, stickning, smycke, göra handverk, scrapbooking och min vardag m.m

Här i denna blogg ska jag berätta om min vardag om mina svårigheter med diganoser m.m Vad jag gör på fritiden m.m Den ska också handar om min familj m.m

/E-mail: [email protected]

Jag skulle beskriva mig själv som pratsam, kreativ, rastlös och med en humor som få förstår sig på. Jag älskar att uttrycka mig kreativt, såsom måla fota, sjunga och skriva. Annars tycker jag om att lyssna på musik, hänga med sköna människor, plöja mig igenom tv-serier, dricka kaffe, äta sötsaker och en massa annat.
Här på bloggen skriver jag om in vardag och om psykisk ohälsa, och jag gör mitt bästa för att peppa, hjälpa och inspirera andra. Jag hoppas du finner detta intressant och fortsätter läsa.

Jag bloggar om hur det är att leva med aspberger, koncentrationssvårigheter och mkt mer. Även om hästar och ridning. Kika in vetja!

Det är ganska skönt att skriva som det är och får ut mina tanka öppet här. Vad som helst. Ett tecken på hjälp. Hur gör man en blogg så det kan nor ut till alla. Fundera på att skriva om mitt liv hur jag har det i mitt tråkia liv. Mina funderningar m.m

Kontakt: [email protected]



http://miaannorlunda.bloggplatsen.se

Kommentera här: