Power-duo

Men vilken power-duo Berg och Meltzer är! Jag älskar starka kvinnor som tar för sig, följer sin magkänsla, har nolltolerans mot sexism och lyfter andra kvinnor. Christine Meltzer är ungefär som Mia Skäringer för mig. Humorn, nej, men deras personligheter utanför jobbet är fantastiska. Och Berg kan man inte låta bli att älska. Jag har börjat kolla på serien där de bilar runt i Europa och hoppar på en massa lokala event. Jag skrattade så jag grät när de skulle beställa upp bestick genom roomservicen i typ Italien.
 
Dom är otroligt tuffa som egentligen inte vågar de mest sjuka grejerna men sen bestämmer sig för att göra det ändå. Mest av allt gillade jag när de var bakgrundsdansare till Britney-lookaliken i England just för att de gav sig fan på att inte låta någon trycka ner henne. Det är så sällsynt bland kvinnor emellan men deras agerande tydde bara på bra självkänsla och fin medmänslig värme, och det är just sånt det behövs mer av. 
 
 

Kommentera här: