Halloween

Senaste gången jag kan minnas att jag firade halloween var cirka 2004. Jag var den enda som klädde ut sig av de typ fem som umgicks den kvällen och vi skulle gena över ett fält, nej, en åker. De blå skorna såg sitt sista ljus och tiden för bus eller godis var förbi.
 
Och sen kom man till USA. Alla gator i alla områden täcktes med pumpor, spindelnät, monster, ljuseffekter och ett överflöde av barn. En del hade gjort overhead-skärmar på garageportarna och kollade på skräckfilm i trädgården. Andra hade gjort ett tak över hela uppfarten och ställt "folk" lite varstans på väg upp till huset. Någon hade satt en bild över fönstret med rörlig bild som såg ut som att folk försökte kravla sig ut. Det var helt galet och folk överallt. 
 
Därefter drog jag, Evan och TJ till en fest med vuxnare vuxna. Träden utanför huset hade fullt av dockor hängandes från grenarna. Insidan av huset var helt galet och alla rum hade olika teman och varenda människa var upp till tänderna utklädda. Jag var redhead Britney, Evan nån form av van Helsing sheriff och TJ creepy baby igen. 
 
Grymt värd kväll!
 
 

Kommentera här: