Trögstartad

Det här är helt vansinnigt egentligen. Jag drar iväg på en av mitt livs mest efterlängtade resor på lördag och jag har inte planerat nånting alls. Vet inte hur jag tar mig runt, vad jag vill se, hur länge jag ska va borta, om vissa av de största sakerna är möjliga och hur långt pengarna kommer räcka.
 
Även när jag vet att saker måste hända är jag totalt handlingsförlamad. Det är kanske därför de flesta resorna bara blir fullständigt spontana. Jag är fullt medveten om vad jag måste göra och trots att jag haft över en månad på mig att förbereda så har jag inte fått något gjort. Och nu sitter jag här fyra dagar innan avresa och är beredd på att det som händer får hända. Det är inte oron som gör mig hispig utan vetskapen om att det här är en resa man bara gör en gång i livet. Begränsad ekonomi gör ju tyvärr att allt måste vara hyfsat genomtänkt men what the hell, allt löser sig. Synd bara att man måste va så trögstartad. 
 
Imorgon ska jag tvinga mig att ta tag i det, nu ska jag tagga till gamla hits från -98.
 

Kommentera här: