Los Angeles

Klockan är tolv och jag kan inte sova så passar på att blogga istället. Första kvällen i LA satt jag förstelnad i en fåtölj på hostelet och visste inte vart jag skulle börja. Kollade på kartan vilken bara öste på med gator. Fick värsta chocken men insåg strax att det endast varit en inzomning av downtown och hollywood. Nu har jag varit här i två veckor och börjar förstå lite bättre vart de olika stadsdelarna och gatorna finns. Har sprungit på massor av människor och konstiga ställen. Sett fantastisk natur och ställen man hört om i filmer och sånger. Det har varit över tjugo grader i princip alla dagar och nästa vecka drar jag ut på äventyr i USA. 
 
 
Problemet i förra inlägget har lösts genom att ständigt ha musik i öronen. Har ingen aning vad som väntar de närmsta tre månaderna men den som lever får se. 
 
 
På återseende mitt herrskap! 

Kommentera här: