Och semmelwraps

Jag är oerhört lättpåverkad. Inte gällande övertalningsmetoder om jag redan har bestämt mig eller när människor beter sig illa i en mindre omfattning, utan gällande inspiration. Jag snappar upp saker hela tiden och håller mig ständigt motiverad. Prioriteringslistan skiftar med jämna mellanrum och hade jag haft pengar så hade jag gjort allt, men nu väljs det till och det väljs bort. En del bloggar kan anses fulla av magi och laddar upp drivkraftskontot till max - igår var det en massa udda bostäder på airbnb och idag är det ett ungt par som backpackar i Asien.
 
Min inre kompass lägger till en massa nya saker på listan och ena veckan ser helt annorlunda ut jämfört med nästa. Det bästa är ju känslan av realitet, att de allihop faktiskt är genomförbara om man bara kämpar tillräckligt och sen satsar, bestämmer sig och till viss grad planerar (även om de i mitt fall följs de första timmarna och sen spårar i alla möjliga udda riktningar). 
 
Klicka på bilden för att komma till backpackerbloggen
 
 
 
 
 
Sista fem tagna från Airbnbs favoriter

Kommentera här: