Helt ny frisyr

Jag funderar på att göra något helt drastiskt med min frisyr. Har aldrig haft längre hår än typ en knapp decimeter nedanför axlarna men nu ska jag låta det växa så långt det bara går. Kan dock inte bestämma om jag vill fortsätta ha raklugg eller om jag borde ha snedlugg igen som jag haft de senaste tvåhundra åren. Planen är antagligen att ha långt hår och färga det mörkbrunt och sen köpa några peruker i olika frisyrer och färger för när jag känner för att variera mig. För annars tar det ju evigheternas evigheter för håret att växa ut varje gång jag klipper det kort igen. Har även funderat på att sätta i extensions när håret blir lite längre så det blir tjockare och lättare att göra fler frisyrer. Drömmen är att göra en sån där tysk gammal fläta de hade förr i tiden men har aldrig haft tillräckligt långt hår. Verkar som att mitt hår växer rätt fort numera eftersom det var precis ett år sen jag klippte sidecut ner till sex millimeter senast och idag är det ungefär tjugo centimeter. Väntar jag bara till sommaren så. 
 
 

Kommentera här: