Städat bland allt jag äger

Shit, har spenderat de senaste två dagarna med att städa rummet och rensa ut en massa gammal skit. Tidigare har jag mest bara sorterat om allting men insåg nu att nej, det finns ingen anledning att spara gamla anteckningsblock från försvarsutbildarna eller träningsregler de två veckorna jag gick hos sjukgymnasten. Gamla böcker jag vet att jag aldrig kommer läsa om, kläder jag tänkt i flera år att "någon dag" fast jag innerst inne vet att det inte kommer hända. Har hittat en massa spännande gamla grejer och alla hårspännen som mirakulöst alltid försvinner så fort man öppnat paketet första gången. Kommer lägga upp en hel del grejer i en bloppis snart!
 
Före städning:
 
 
 
 
 
 
 
Efter städning:
 
 
 
 
 
 
Sen undrar ni kanske varför jag tar bilderna med århundradets kanske sämsta mobilkamera när det står en fullt fungerande systemkamera på hyllan. Det är för att american airlines söp bort min laddare i Düsseldorf.

Kommentera här: