Spå wacken

Ytterligare ett tidsinställt inlägg. Sitter med stor sannolikhet på bussen tillbaka mot Sverige nu. Nedregnad, förkyld och trött. Spontana gissningar. Väntar fortfarande på sommaren. Det är alltså nu jag ska gissa framtiden, även om det bara gäller några dagar. Kommer antagligen ha slagit Linus i en massa utmaningar men vunnit att wingwomeana honom med någon tjej jag gissar kommer va från Danmark. Busschauffören kommer ha hetat Fritzl precis som förrförra året. Jag kommer inte glömma någon på en mack men någon kommer skada sig. Det kommer inte va mitt fel. Jag kommer ha skoskav på min högra häl. Jag kommer hitta minst två euro men mitt VIP-pass kommer inte göra att jag träffar några band. Jesperjävel kommer dricka två morgan per dag och klaga på att hans lever går sönder och alla mina resenärer kommer fråga vart festivalbussenstolarna är. Och det kommer bli kramkalas med alla godingar jag inte sett på två år nu! 
 
 

Kommentera här: