Vad gör man när man är ledig

Vilken svordom använder du mest? Satfläsk.
Äger du en iPod? Nej jag äger en gammal invalid android som gör allt utom vad jag ber den.
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? Nyss nio, nu avstängd.
Hur många resväskor äger du? En försvarsmaktsbackpackerryggsäck som ligger mig varmt om hjärtat.
Använder du flip-flops? Nej man bara halkar runt och får skoskav.
Var köper du dina matvaror ifrån? Den arabiska affären mellan grönland och grünerlökka.
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Vara med, är linslus av rang. Ibland smyger jag in i främlingars bilder bara för att dom efteråt ska kunna kolla igenom bilderna och undra vem som febrilt står och vinkar i bakgrunden.
Vilken var den senaste filmen du såg? 10 orsaker att hata dig.
Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän? Jag skulle inte umgås med en barnfamilj om jag så blev betald i smultron och cykelturer med Ingvar Oldsberg.
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? En standby-snickare som kan fixa en portabel squashhall.
Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? Har du sömnproblem så rekommenderar jag makeup-remover-tussolja i ögonen.
Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu? Min CD-spelare dog på 90-talet.
Vilken är världens bästa artist/grupp just nu? Die Antwoord. Eller Satyricon.
 

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD? Den här veckan började för tolv timmar sen såatt.
När var senast någon stötte på dig? I torsdags.
Vad åt du till middag senast? Sojakorvar med allt jag hittade i kylskåpet.
Använder du huvtröjor? Lever i huvtröjor.
Kan du vissla? Nej, det kommer liksom inte ut något ljud.
Vem var den senaste som ringde dig? Soufi som ville berätta att jag är hjärndöd innan han gick och la sig.
Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält? Bergochdalbana trots återkommande dödsångest.
Vilket riktnummer befinner du dig i? Kan väl börja med 0047.
Tittade du på tecknat när du var liten? Disneydags på lördagar och Kalle Anka på julafton.
Hur stort är ditt närmaste köpcentrum? Här är köpcentrum överallt och de flesta hamnar kring mitten på vattensängsskalan.
Hur många syskon har du? Ett.
Vilken film kan du alla replikerna till? Beatles a hard days night.
Äger du några band t-shirts? Napalm death.
När flög du senast? Till Budapest från Barcelona i somras.
Hur många stolar står kring ditt köksbord? Fem trots att det bara får plats fyra, så den sista skickas runt i köket genom tafatta försök att få den att försvinna.
Pratar du några andra språk? Engelska, tyska och norska.
Diskar du din egen disk? Jag diskar endast andras disk.
Har du gråtit offentligt? Jag gråter hela tiden. Oftast för att jag inte kan sluta skratta.
Har du en stationär dator eller en laptop? Laptop.
Försöker du alltid lära dig nya saker? Ja annars skulle jag dö av tristess.
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Omedelbart ja.
Har du någonsin varit på Jamaica? Nyet.
Vad har du med dig in på bion? När jag var fjorton innehöll biobesök träsvärd, dockkläder och en ring i en kedja runt halsen, vet inte varför man slutat med sånt.
Vem var din favoritlärare och varför? Christer i högstadiet och Jonas på gymnasiet. Dom anpassade lärandet efter eleven och inte tvärt om. Dessutom satte dom inte betyg efter hur man var klädd.
Har du dejtat någon av en annan religion? En var nudist men jag tror inte det räknas.
Vad har du för väder? Jag undviker personliga väder om jag kan.
Har du en blogg? Nej.
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Historia.
Gillar du att flyga? Älskar rivstarten men är inte för flygning.
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? Samma typ av humor och värderingar.
Vilken är din favoritdrink? Ta vilken som helst och lägg ner en piggelin.
Gillar du din boende-situation? HAHA. Nej det är mögel överallt.
Vilken är din mammas hemstad? Broby.
Din pappas hemstad? Bromölla.
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Prick nio.
Är dina dagar fullbokade och stressiga? Inte från och med denna veckan, nu har jag oceaner av tid.
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Jag hamnade i trubbel för att jag inte pratade under lektionerna.
Vilken är din favoritfrukt? Gröna små bananer.
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? Det är som att fråga om jag bryr mig om hur många sömsmåner det är i kläderna jag köper.
Hur gammal blir du nästa födelsedag? Vafalls, 25!
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? Jag är stavningsfascist.
Tror du på liv på andra planeter? Har svårt att tro att vi skulle vara enda undantaget.
Vem var den sista personen som gjorde dig arg? Riktigt arg? Han som trängde sig i kön på kiwi. Fanskap.
Tror du att Gud är man eller kvinna? Jag tror Gud är ett påhitt för människor som behöver styrka från mer än sig själv. Att gud definieras som man tror jag beror på att religioner ofta är skapade av och för mannen.
Vad var det senaste du åt? Marabou frukt och mandel. I min själ kommer jag alltid vara en åttioårig gubbe.
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? Killar. 
Hur valde dina föräldrar ditt namn? Mamma ville att jag skulle heta Ellen och pappa ville att jag skulle heta Jennifer, så dom slipade väl till det. Farmor refererade dock detta till en hemsk gammal tant och kallade mig Jénöj.
Gillar du senap? Endast Johnnys stark-söta. Den borde vara mer uppmärksammad än både IKEA och Roxette sammanslagna.
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Ät choklad och gå och lägg dig.
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Helst med ekorrekostym men dom verkar livsfarliga så fallskärm ja.
Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv? Haha den mest slående skulle väl vara Mia i Princess diaries. Konstig med störd humor. Outsider som försöker anpassa sig till alla nya människor hon möter. Klantig som få. Varmt hjärta. Lägger endast sin själ i det hon själv står för och tycker är viktigt.
 

Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall? Nitar var det senaste.
Tycker du om att krama folk? Jag älskar att krama människor, och djur.
Skulle du säga att du är trendig? Skulle jag säga att jag är trendig hade jag gjort något åt det asap.
Äger du en digitalkamera? Min kära systemkamera.
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Angelina Jolie pga hennes läppar och tydligen hela karaktären i Changeling. Aningen disturbing efter att ha sett en bild. 
 

Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Ja om det är något viktigt eller någon man längtar efter att prata med.
Vilka böcker, om några, har fått dig att gråta? Gråter alltid över sorgliga självbiografier.
Tycker du att du är attraktiv? Absolut.
 

Vad är du allergisk mot? Laktos, och diskmedel på händerna.
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Äter ej kött.
1 Susanna Maria J:

skriven

Haha "satfläsk" faktiskt ;)

Kommentera här: