En småmysig utflykt

I förrgår fick jag en så stark smärta i höger sida som efter en vaken natt bara blev värre så igår morse gick jag tillbaka till legevakten. Skickades in som halvakut och kunde knappt gå. En doktor kände på magen, jag hade så ont att jag grät när jag var tvungen att lägga mig ner. Fick besök av två kompisar i omgångar och slapp vara själv större delen av dagen/kvällen. Fick sova där och var hos en doktor under morgonen idag som tryckte och klämde och slog. Jag dog av smärta fem gånger.
 
Får inte jobba förrän på måndag, jag som skulle sälja merchandise på Metallica i Stockholm på fredag. Hyrde en massa filmer innan jag blev skjutsad hem, sitter nu nyduschad i en tom lägenhet, lite lagom omtöcknad, och tänkte äta frukost. 
 
Hoppas ni får en bättre tisdag!
 
 

Kommentera här: