Denna satans smärta

Fick vad jag trodde var extrem mensvärk för några dagar sen och tog över tjugo värktabletter på två dygn utan att det blev bättre. I fredags var det så outhärdligt att jag la mig med underkläder i duschen en timme tills min underbara roomie Rebecca tvingade iväg mig till akuten dit även en annan kompis kom. Jag fick smärtstillande sprutor (usch nålar) och ett rum med vars en säng för oss att slockna i eftersom det var mitt i natten. Efter lite andra tester skickade dom hem mig med mediciner mot urinvägsinfektion och njursten. Idag har jag legat på soffan i ungefär åttio timmar, förvirrat i mig fel tabletter, försökt äta en gång, legat på toan och spytt, insett till min förskräckelse att mina värktabletters tredje ingrediens är laktos, och nu har jag tagit över mig till sängen och börjar få ont igen. Ja ibland får man tycka synd om sig själv.



Kommentera här: