Från sjukhus till Skåne

När jag kom hem från sjukhuset tyckte mamma att jag skulle åka ner till skåne för att slippa ligga ensam uppe i Oslo en vecka. Sagt och gjort. Kvällen innan hade jag inte kunnat röra mitt vänstra ben och fått skrattanfall i ren hysteri. Wtf, varför kan jag inte gå?! I onsdags åkte jag hem. Har blivit bättre. Har tagit det lugnt, varit ute i mormors hus i skogen med föräldrarna, mormor och några av killarna från Syrien, träffat en av mina wacken-resenärer med vilken jag spelade utmane-spel och tog oss in för att leka på hans arbetsplats, och kollat om på nästan alla tre första misfits-säsongerna. 
 
1 Camilla:

skriven

Kom in hit av en slump. Herregud som jag kände igen mig i din text. Jag har inte upplevt samma sak. Men jag har haft j*kla ont många gånger och legat på sjukhuset gud vet hur många gånger... Ville bara säga att jag känner med dig. Hoppas verkligen verkligen verkligen du blir bättre jättejättesnart!! :)

Svar: Tack fina främling! :) Hoppas du slipper fler sjukhusbesök, smärta tar på krafterna i längden!
Jenny

Kommentera här: