Reunion m'lord

Jag har haft så mycket jag velat skriva om dom senaste veckorna men ändå har jag aldrig hittat någon tid. 
 
Hur som helst fick jag en förfrågan för en månad sen om jag ville hänga med till Rom med Håkan som jag reste med i Finland, Estland och Lettland, men tackade nej eftersom jag skulle till USA. Efter att den resan sköts fram till i vår hakade jag på Håkis istället och skulle ta mig ner till Italien till helgen. Jag insåg då att det samtidigt är oktoberfest i München och att jag av miljöskäl hellre tar tåget, så jag skramlade fram en interrailrutt bestående av München i Tyskland, Zürich i Schweiz, Milano och Rom i Italien, Lyon i Frankrike, Antwerpen i Belgien och Hollands Amsterdam. Varför inte go all in när man ändå inte har något bättre för sig?
 
Blir grymt att återförenas med m'lord i landet av Dominic Decoco!
 
Jenny von Blonde och Håkan Whatsoever

Kommentera här: