Lyft varandra!

För att fortsätta på samma spår som föregående inlägg tar jag helt enkelt och lägger upp en ny kategori kallad systerskap och börjar lyfta tjejer jag tycker är grymma. För jag tror att vi behöver öva på det här. Sätta oss själva åt sidan, se andras goda egenskaper och låta oss bli inspirerade, helt utan baktankar och missunnsamhet. Jag tror bara det kommer göra oss gott att kunna känna äkta glädje, och vi behöver skapa fler band med varandra där vi har öppna, varma och ärliga relationer. 
 
Hur som helst finns det en bloggare jag följt under ett tag som inspirerar mig mer än dom flesta, och hon vet nog inte ens om det. Hon får mig att både vilja pierca mig, tatuera mig och spontant ändra frisyr, och jag som är riktigt petig vad det gäller musik, filmer och skribenter fastnade direkt för den här blivande journalisten. Det faktum att hon är så oförutsägbar, blandar stilar till att bli något man aldrig riktigt kan sätta fingret på och gör det på ett så självklart sätt, och dessutom gör saker som ständigt håller en inspirerad gör att jag kickar igång den här kategorin med just henne.
 
Lägger upp en bild på en av dom snyggaste piercingarna som finns och länkar till hennes blogg, ni kommer dit genom att bara klicka på bilden. 
 

Kommentera här: